خودتون قضاوت کنین

 صبح زود از خواب بیدار شدم داشتم آرایش میکردم دلم شور میزد توی آشپزخونه بود اولین بار   بودکه تو این ۷ سال برام چای میریخت به این فکر میکردم که چطور تو این ۷ سال تحملش کردم رفتم طرف چمدونم برش داشتم اومد و منو بوسید خیلی احمقه هنوز نمیدونه که آرایشم خراب میشه از پله ها رفتم پایین سرشو از پنجره آورد بیرون و  مثل احمقا برام دست تکون داد منم یه لبخند تصنعی زدم و رفتم خوشحال بودم که چند روز نمیبینمش...سر کوچه منتظرم بود خیلی خوشتیپ و جذاب بود با صدای مردونه و بم اون دوس پسرم بود.......... 

صبح زود پاشدم دلم شور میزد داشت آرایش میکرد آخه میخواست با همکارای خانمش بره مسافرت براش چای ریختم وفت رفتن بوسیدمش نمیدونه حالم از این کار بهم میخوره وفتی داشت میرفت مثل احمقا سرمو از پنجره آوردم بیرون و براش دست تکون دادم اونم خوشحال شد لبخند زد و رفت منم زود اومدم داخل گوشی رو برداشتمو به دوس دخترم زنگ زدم گفتم عشقم زود بیا اینجا بالاخره همسر کودنم رفت بعدشم رفتم دوش گرفتم..........

نظرات 4 + ارسال نظر
ع شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:30 ب.ظ http://www.eshghzibast311.blogsky.com

سلام
نوشته های جالبی دارید
ممنون از نظری که دادید.
خوشحال میشم باز هم به وبم سر یزنید.
همیشه خندان باشی

سلام
ممنون
چشم حتما

همایون شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:37 ب.ظ http://www.yepesar.persianblog.ir

سلام وبلاگتون جالبه
مطالب چیزدار توش داره ما مجرداها یکم ذوق ذوق میشه بدنمون

سلام
متوجه منظورتون نشدم من مطلب چیز داری نذاشتم تو وبم هرچی که هست مطالبیه که حس میکنم یا به درد میخوره یا آرامش بخشه شاید برداشت شما چیز دار بوده

چشم بارونی دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:59 ق.ظ http://WWW.hobaberoyaham.blogsky.com/

چه درد آور...
پس آدم به کی اعتماد کنه؟؟؟
من شنیدم اگه مرد به زنِش خیانت کنه، مطمئنا زنش زود تر شروع به اینکار کرده.

اره عزیزم واقعا همینطوره قانون کارما همیشه عمل میکنه دروغ بگی بهت دروغ میگن خیانت کنی بهت خیانت میکنن برعکس محبت کنی محبت میبینیو ...........

چشم بارونی یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:08 ب.ظ http://hobaberoyaham.blogsky.com

پس چرا وقتی محبت میکنیم بدی میبینیم؟؟؟
من خیلی زود به همه اعتماد میکردم!!:|
ام این عادتِ بد رو ترک کردم:)

یه جنبه خوب محبت اینه که به خود آدم آرامش میده
آدم باید محبت و بخاطر خدا انجام بده مهم نیس کسی بهش جواب بده یا نه اگه منتظر جواب محبت باشی ازش لذت نمیبری باید پشت هرچیزی خدا رو ببینی و از اون جواب بخوای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد