های یزید...

های یزید با تو ام فکر کرده بودی از عرصه دنیا پاکشان خواهی کرد؟

فکر کرده بودی خونشان جوهر مهر آزادیت میشود؟

حال ببین قرن ها می آیند و بر سنچ و طبل میکوبند و اعتراض میکنند

نگاه کن از هر قوم و قبیله ای با هر شکل و ظاهری فقط برای لعن فرستادن بر تو یک رنگ میشوند

هرچه بیشتر سعی کردی پاکشان کنی بیشتر بر دفتر دنیا ثبتشان کردی

های یزید در چه حالی گوش هایت را گرفته ای که صدای فلک را نشنوی؟

ولی گوش هایت هم از تو شرمنده اند...

چه کنی که تو خود نیز از خود بیزاری...

...

سکوت نکرده ام فرکانس فریادم از توانایی گوش بشر فراتر است

از گل ها بپرسید از پرندگان از گرگ ها آن ها میدانند فریادم از چیست

گاه دلم میخواست از آیین جفت گیری جدا شوم هوس و شهوت را به گور بسپارم و بی ادعا محبت کنم

گاه دلم میخواست جنسیت نداشتم تا کسی به جبران محبت هایم نخواهد هم خانه ام شود

دلم میخواست به همه بگویم من متعلق به همه اما مال هیچکس نیستم

روحیه ی بهمنیم درون وجودم غوغا میکند

من آزادی مطلق میخواهم نفس میخواهم پرواز میخواهم...

برای خدا...

خدایا یکم گوش کن!

از صداهای دور و برم خسته شدم

تو حرف بزن فقط تو...

بگو دیگه بگو چیکار کنم حرفای دیگران که مهم نیست اونا حتی نمیتونن برا زندگی خودشون تصمیم بگیرن

خدایا به همه صداها بگو هیس!

من میخوام صدای تورو بشنوم خدایا دستمو ول نکنیا با کله میخورم زمین

خدایا هرچقد دوست داری من و بپیچون ولی هرجا هستم تو هم باش همین که بدونم نگام میکنی حاضرم سرمم بدم

چقد این مدلی حرف زدن باهات و دوس دارم وقتی تو به جای من فکر میکنی چقد آرومم چقد دوس دارم جلوی تو خنگ باشم

دوس دارم دونه دونه بهم بگی باید چیکار کنم و دستمو بگیری و همه چی و یادم بدی...

خدایا خیلی دوست دارم

شبیه خدا

خدایا لبخند هایم را مدیون نگاهت هستم

گم شده ام و نمیخواهم پیدا شوم چه مکانی بهتر از آغوشت؟

بگذار تا انتهای بی نهایت لمس دست هایت در کوره راه زندگی همراهم باشد

بگذار طنین گوش نواز صدایت مرا در خود محو سازد میخواهم در تو حل شوم میخواهم جهان را از دروازه نگاه تو ببینم

خدایا میشود مرا هم همراه خود ببری سکوت اختیار خواهم کرد و خواهم آموخت محبت را و هر آنچه که مرا به تو شبیه کند...


نسبت من عشق است...

لذت میبرم از اینکه هر جا حرف از تو میشود نگاه ها به طرف من بر میگردد

عشق من همه میدانند من با تو نسبت دارم...

مگر عاشقی نسبت نیست؟؟؟؟؟؟؟