حرم نفس های خدا...

های مولکول های یخ بسته هوا شما را یارای لمس حرارت تن من نیست

گرمای من از درونم میجوشد از عمیق ترین نقطه ای که عشق فرمانروایی میکند

آنجایی که روح سیری ناپذیرم را جز حرم نفس های خدا اشباع نخواهد کرد

من در آغوش او آرمیده ام و طول حیاتم به اندازه فاصله دو بازوی اوست

من در همین فاصله متولد شده ام و در همین فاصله جان خواهم داد

حاشا که لحظه ای از این مسیر سبز جاودانگی گام به خارج نهم...

من بنده همین مسیرم...


نظرات 5 + ارسال نظر
چشم بارونی شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:55 ب.ظ

خیلی زیباست نوشته هات عزیزم:)

ممنون

مجتبی چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:30 ب.ظ http://atashbax.blogsky.com

وری وری نایس

ممنون

سمیرا چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:32 ب.ظ

perfect

خسته شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:27 ق.ظ http://marde-tariki.blogfa.com

ای تمام آرزویم. . .غم تو شد"آبرویم"
آقا درددل زیاده. . .از کجا برات بگویم؟
تویی اوج مهربونی. . .ای همای آسمونی
من بدنبال تو هستم. . .که شاید بدی نشونی.

مژگان سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:24 ب.ظ

ب امید خودش منم از این مسیر خارج نشم

ایشاالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد