م.سپهری

من دانشجوام 

قبله ام نمره 

جانمازم جزوه.مهرم خودکار 

کلاس سجاده من 

من وضو با فریاد استاد میگیرم 

در نگاهم جریان دارد عشق جریان دارد لاو 

تنبلی از عمق چشمانم پیداست 

همه ذرات وجودم تنبل شده است   

من درسهایم را وقتی میخوانم 

که برنامه امتحانیش راببینم در دست 

من درسهایم را پی فریاد مادرم میخوانم  

................ 

 

                                       م.سپهری

 

نظرات 2 + ارسال نظر
نوید چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:38 ب.ظ http://www.happydays.ir

سلام خوبید ؟

وبلاگتون رو دیدم ، قشنگ بود ولی سعی کنید قالبش رو عوض کنید ، اگه دوست داشتی به منم سر بزنید حدس میزنم از مطالبم خوشتون میاد

نوید چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:51 ب.ظ http://roozhayeshadi.mihanblog.com

سلام چطوری؟

از وبلاگت بازدید کردم،باید بگم وبلاگ قشنگی داری قالبش هم قشنگه،یه چیز که خیلی خوشم اومد این بود که وبلاگت نظم و ترتیب داره که خیلی مهمه منظورم اینکه آدم داخلش احساس سردرگمی نمیکنه

اگه دوست داشتی به منم سر بزن حدس میزنم از مطالبم خوشت میاد،،اگه دوست داشتی ثبت نام هم کن میتونی مطالب رو قرار بدی تا بقیه بچه ها راجبش نظر بدن ولی به نظر من که خیلی عالیه

سلام
ممنون لطف داری.
من که نفهمیدم بالاخره خوبه یا نه؟ قالبمو میگم
خیلی شکلش مهم نیست عمقش برام مهمتره
ترجیح میدم یه قالب آشنا باشه
ولی حتما بهش فکر میکنم شاید عوضش کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد