دلم تنگ است

فرشته من دلم بسی تنگ است

خیالت امشب بر چهار راه افکارم چنبره زده است

دلم با هر نفس بال میگشاید به سویت

پشت دروازه احساست ولی هیچ قفسی نیست

به سمت پنجره می روم به آیینه آسمان خیره میشوم

تا شاید بازتاب چهره ات در پهنایش آرام جانم شود

و تو چه آسوده و بی خبر از تپش های آتشین این دل آرمیده ای پاک و بی دفاع و آرام...

و من با هر نفست عاشق تر میشوم...

نظرات 6 + ارسال نظر
مجتبی جمعه 19 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:43 ب.ظ http://atashbax.blogsky.com

دلم تنگ است.هوای گریه دارد دل شکسته ی من

م.....

سمیرا جمعه 19 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:50 ب.ظ

دلم تنگ است من این شب ها یقین دارم که میدانی صدای غربت من را از احساسم تو می خوانی شدم از درد و تنهایی گل پژ مرده و غمگین چرا ای مرکب عشقم چنین آهسته میرانی؟ میان دوزخ عشقت پریشان وگر فتارم ببار ای ابر پاییزی که دردم را تو میدانی...

سلام سمیرا جون نبودی چند وقت دلم تنگ شده بود

سمیرا جمعه 19 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:20 ب.ظ

حالم گرفته بود مهتاب جون . داشتم بوفه دکوری ها رو تمیز میکردم 4 طبقه شیشه با تموم دکوریا خرد خاکشیر شد . خیلی ناراحت شدم

فدای سرت
شوکه کننده هست اما فدای یه تار موهات این دکوری ها مارو میکشن و خودشون همچنان باقی میمونن حالا یه دفعه ام ما بکشیمشون

احسان شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:03 ق.ظ http://atashbax.blogsky.com

فاصله ها و دلتنگی رو دوست دارم چون اینجوری آدم قدر با هم بودن ها رو بیشتر میدونه.

واسه همینه چند وقته کم پیدایی؟

احسان یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:07 ق.ظ http://atashbax.blogsky.com

ببخشید.این روزا خیلی سرم شلوغه. ولی من هر وقت بیام نت حتما بهت سر میزنم.

خواهش میکنم عزیزم راحت باش

مژگان یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:40 ب.ظ

سلام دوست آسمونی من
عاشق خودت و وبتم
آپم نازم
برام دعا کن لطفا

سلام گلم
منم دوست دارم
به روی چشام گریه مریه نداریما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد